Το blog μας

Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να πουλήσετε ένα ασφαλιστικό προϊόν και καθένας από αυτούς μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματικός. Αυτό εξαρτάται πάντα από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως την αγορά που στοχεύετε, την γκάμα των προϊόντων που έχετε διαθέσιμα και τις δικές σας...

Η ευτυχία, αν δεν συντρέχουν λόγοι υγείας ή πραγματικής οικονομικής δυσπραγίας, είναι θέμα του μυαλού. Ψυχικά υγιής,  είπε κάποτε ένας διάσημος αμερικανός ψυχολόγος, είναι αυτός που μπορεί να συμφιλιωθεί με την πραγματικότητά του. Με την εμφάνιση, την ηλικία, το επάγγελμα, την οικογενειακή...

Πώς θα μοιάζει οασφαλιστικός τομέαςτο 2025; Η διεθνής ένωση για ασφαλιστικές και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες LOMA απευθύνθηκε σε κορυφαία στελέχη τηςαγοράςγια να πάρει τις απαντήσεις. Το περιοδικό «Resource» της LOMA ζήτησε από τους ηγέτες τηςαμερικανικής ασφαλιστικής βιομηχανίαςπροβλέψεις σε ορίζοντα δεκαετίας, απευθύνοντάς τους τις...

Τα παραδοσιακά ασφαλιστήρια περιέχουν καλύψεις οι οποίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε τέτοιο κίνδυνο, γιατί δεν σχεδιάστηκαν για αυτόν τον σκοπό. Οι επιχειρήσεις συνήθως δεν αντιλαμβάνονται το κενό που υπάρχει στα υφιστάμενα ασφαλιστήριά τους και θεωρούν ότι τα περιστατικά παραβίασης συστημάτων καλύπτονται από τα ασφαλιστήρια ευθύνης και περιουσίας που διαθέτουν. Αναλύοντας το...

Νέος πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές εταιρείες στις ασφαλίσεις υγείας αποτελεί η πολύ κακή οικονομική κατάσταση των ιδιωτικών θεραπευτηρίων λόγω της οικονομικής αδυναμίας του ΕΟΠΠΥ να εξοφλήσει τις οφειλές του προς αυτές. Θυμίζουμε τι έγραφε στο προηγούμενο τεύχος του Nextdeal ο καλός συνάδελφος Χρίστος Κίτσιος: «Οικλινικές είδαν τους τζίρους τους να...

Σε συνέχεια των αναλύσεων για τις ανταγωνιστικές τάσεις στον κλάδο Υγείας, θα ήταν χρήσιμο να αναδειχθούν και οι διαφοροποιήσεις στους όρους ανανέωσης (κάλυψης) των συμβολαίων Υγείας, όπως αυτοί προβάλονται σήμερα στην αγορά. Οι εκδοχές που παρατηρούμε, είναι βασικά τέσσερις: η πρώτη και η...

Από την Ισιδώρα Καραδημητρίου, Business & Mind Trainer H μεγαλύτερη δασκάλα σε θέματα πωλήσεων, υπήρξε αναμφισβήτητα η ασφαλιστική αγορά. Επι σειρά ετών, το μεγάλο ζητούμενο κάθε εταιρείας ήταν η άρτια εκπαίδευση των Διαμεσολαβούντων. Τα δίκτυα εκπαιδεύονταν στις βασικές αρχές της ασφάλισης, στην κουλτούρα...

Σήμερα βγαίνει στον αέρα το νέο Mobile Application Πρώτων Βοηθειών και Αντιμετώπισης Εκτάκτων Καταστάσεων από τον τομέα Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Πρόκειται για μια πολύ χρήσιμη εφαρμογή που θα πρέπει όλοι να έχουμε στο κινητό μας τηλέφωνο....

Δεν υπάρχει πωλητής ή πωλήτρια που να μην σκέφτεται τους στόχους που έχει βάλει. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, σκέφτεται πως θα πετύχει τους στόχους που θα τον φέρουν πιο κοντά στα όνειρά του. Και τότε συμβαίνουν δύο πράγματα. Είτε η σκέψη «πετάει» στο παρελθόν...